Klant: Intergamma

Over Intergamma
Intergamma is met haar formules GAMMA Nederland, GAMMA België en KARWEI al jarenlang marktleider in de bouwmarktbranche van de Benelux. Intergamma is daar trots op, maar werkt daar ook hard aan. De ontwikkelingen in de retail gaan steeds sneller, ook op het gebied van doe-het-zelf. Intergamma heeft al enkele jaren geleden, als eerste in de branche een grote digitaliseringsslag gemaakt. Deze nieuwe marktstrategie vraagt tegelijkertijd ook een andere manier van werken.
De uitdaging
Het dagelijks op peil houden van het juiste energieniveau vormt één van de belangrijkste uitdagingen voor medewerkers van Intergamma. De juiste balans tussen inspanning en ontspanning zijn de basiselementen voor een goede prestatie. Bovendien wil Intergamma bouwen aan een duurzaam en resultaatgericht vitaliteitsprogramma waar de organisatie nog jaren mee vooruit kan.
De oplossing
Binnen Intergamma worden uitgebreide analyses uitgevoerd onder medewerkers, waarbij wordt gekeken naar specifieke behoeftes van medewerkers en knelpunten die het prestatievermogen kunnen belemmeren. Parallel aan dit proces wordt er een duurzaam en integraal vitaliteitsprogramma opgebouwd waaraan meetbare doelstellingen worden gekoppeld. Dankzij deze zorgvuldige aanpak kan het programma een optimale bijdrage leveren aan de vitaliteit van medewerkers.