Klant: ING

Over ING

ING is een van de grootste banken van Nederland. De toenemende digitalisering, de agile manier van werken en de grote mate van verandering binnen de markt en organisatie vraagt veel wendbaarheid en flexibiliteit van medewerkers. Het is daarom belangrijk medewerkers te helpen om optimaal te kunnen presteren in zo'n dynamische omgeving. Om die reden is wellbeing bij ING een van de twee strategische HR pijlers. ING is ervan overtuigd dat investeren in wellbeing zich vertaalt naar een fijnere werkomgeving en betere bedrijfsresultaten. De samenwerking met ING bestaat uit een samenwerking tussen verschillende externe partijen. Afhankelijk van de vraag uit de organisatie wordt bepaald welke partij de vraag het beste kan oppakken.

De uitdaging

ING heeft te maken met uiteenlopende doelgroepen, ieder met verschillende behoeften en uitdagingen. Hierdoor zijn er meerdere programma's nodig om mensen op maat te voorzien van de juiste tips & tricks op het gebied van vitaliteit en wellbeing. De overkoepelende visie en aanpak van ING is gericht op het belang van sustainable high performance.

De oplossing

Binnen ING heeft EnergyPlatform meerdere vitaliteitsprogramma's gelanceerd. Zo hebben meerdere organisatieonderdelen een "Vitaliteitsweek" afgenomen om de vitaliteit van medewerkers een flinke boost te geven. Op basis van specifieke behoeften van medewerkers hebben we meerdere campagnes gelanceerd, waarin medewerkers gedurende een week deel konden nemen aan verschillende activiteiten. Medewerkers hebben gedurende deze weken toegang gekregen tot de MyEP app met een uitgebreid aanbod aan online trainingen, learnings en exclusieve content.

 

Enthousiast geworden? Neem dan contact op of laat je gegevens achter om een afspraak te maken. Lekker verder lezen mag natuurlijk ook!

Contact opnemen Meer cases