Klant: CMS

Over CMS

CMS is een van de grootste advocatenkantoren ter wereld, met vestigingen in diverse landen. De bijna 250 medewerkers in Nederland, verspreid over twee kantoren, presteren dagelijks op topniveau voor hun internationale klanten. In een omgeving waarin een hoge mate van kwaliteit de standaard is, is een goede samenwerking en goed voor jezelf zorgen essentieel.

De uitdaging

CMS vindt het belangrijk om haar medewerkers handvatten te bieden die bijdragen aan het leveren van een optimale prestatie, maar wel op zo'n manier dat je ook goed voor jezelf (en elkaar) zorgt. Dat noemen wij sustainable high performance. Om te zorgen dat onze aanpak gedragen wordt door de doelgroep zijn we eerst gestart met een aantal panelsessies, waarbij we met een een groep medewerkers middels interactieve werksessies hebben opgehaald hoe de organisatie er nu voor staat op het gebied van vitaliteit en wellbeing. Dit gaat over de uitdagingen, wensen en behoeften van medewerkers en management. Op basis van die inzichten hebben we samen met het ambassadeursteam van CMS een vitaliteitsprogramma gelanceerd, waarmee we op drie niveau's impact maken: organisatie, team en de medewerker.

De oplossing

Op basis van de analyse en inzichten hebben we CMS geadviseerd om te starten met het vitaliteitsprogramma "Serieus aan de slag." Medewerkers hebben gedurende een jaar toegang tot de MyEP app met een uitgebreid aanbod aan online trainingen, learnings en exclusieve content. Gedurende het jaar worden medewerkers van CMS verrast met inspirerende campagnes en activiteiten. Om de behaalde resultaten in kaart te brengen worden er jaarlijks verschillende metingen uitgevoerd met een EnergyScan.

 

Enthousiast geworden? Neem dan contact op of laat je gegevens achter om een afspraak te maken. Lekker verder lezen mag natuurlijk ook!

Contact opnemen Meer cases